نبض فردا

ساخت وبلاگ
حمیدرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کاهش تخصیص ارز مبادله‌ای نشانه مثبتی برای اقتصاد ایران است، چرا که یکی از موارد مهمی که باید در جهت کمک به تولید داخل و صادرات انجام شود خارج شدن از وضعیت ارز از حالت دو نرخی و حرکت به سمت یکسان‌سازی نرخ ارز است.

وی افزود: تا کنون وجود ارز مبادله‌ای آسیب‌هایی را ایجاد کرده که از جمله آن شکل گیری برخی امضا های طلایی است که به وسیله این امضاها محصولات نهایی و تمام شده از خارج از کشور وارد می‌شود و عملا به کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی ضربه می زنند که زمینه را برای تعطیلی آن‌ها فراهم می‌کند.  

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: وجود ارز مبادله‌ای برای کشوری که می‌خواهد تولیدات رقابتی ایجاد کند و صادرات داشته باشد، اتفاق خوشایندی نیست. باید در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل" به تدریج به سمت کاهش و حذف ارز مبادله‌ای حرکت کنیم و شاهد ارز تک نرخی باشیم.  

صالحی درباره اینکه آیا بیشتر ارز مبادله‌ای در جهت واردات کالاهای واسطه ای است یا خیر؟ گفت: این موضوع که گفته می‌شود که ارز مبادله‌ای بیشتر معطوف به کالاهای واسطه‌ای و مواد اولیه است درست نیست و آمار‌های گمرک چنین چیزی را تایید نمی‌کند.  

نایب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه روند کاهش تخصیص ارز مبادله‌ای برای واردات باید زودتر آغاز می‌شد، عنوان کرد: ارز مبادله‌ای کمک چندانی به اقتصاد ایران نمی‌کند و تصمیم جدید مبنی بر کاهش تخصیص این نوع ارز اقدام و حرکت مثبتی برای تولید و توسعه صادرات است اما باید سرعت بیشتری به آن داده شود تا هر چه زودتر شاهد ارز تک نرخی باشیم.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:13

جهان صنعت:  گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد وضعیت بهداشت، درمان، بیمه‌های‌ تکمیلی و اقتصاد مقاومتی و گزارش رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد عملکرد آن ستاد و اقتصاد مقاومتی در جلسه مجلس ارائه شد.

دولت قبل 8 هزار میلیارد تومان بدهی گذاشت

سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در گزارشی از عملکرد وزارتخانه خود به نمایندگان اظهار کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم طرح تحول سلامت به‌عنوان یکی از طرح‌های دولت از مهر‌ماه 93 طراحی شد و در اردیبهشت 93 به تصویب رسید. اما مشکلی که ما با آن مواجه بودیم دارو بود که توانستیم از 300 قلم کمبود به عدد 30 برسیم. وزیر بهداشت و درمان با اشاره به عملکرد دولت دهم تصریح کرد: در این دولت وزارت بهداشت به دلیل اختلاف، دو سال وزیر نداشت و آخرین وزیر شش‌ماه کار کرد.

هشت هزار میلیارد هم بدهی برجای گذاشت. قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی از بدو شروع کار مورد توجه بود. 67 درصد داروها تولید داخل است. واردات هم کاهش پیدا کرد. سال‌های 89 و 90 اوج واردات دارو بود. 93 به بعد واردات کاهش پیدا کرده است. صادرات در دولت یازدهم به دو برابر افزایش پیدا کرد.

وی افزود: در نهایت طرح تحول در 15 اردیبهشت 93 تصویب شد. روحانی از ابتدا موافق پرداخت یارانه نقدی به شکل کنونی نبودند. معتقد بودند که یارانه را می‌توان هدفمند کرد. بخشی از اعتبارات هدفمندی به طرح تحول سلامت اختصاص دادند. با این وجود نظرسنجی‌ها نشان می‌داد که مردم متقاضی دریافت یارانه هستند به همین دلیل ما با مشکل کمبود اعتبار مواجه شدیم. در طرح تحول از درمان شروع کردیم.

اولین کار بیمه‌ها بود. با تلاش وزارت رفاه اکنون 98 درصد مردم ایران بیمه هستند. 11 میلیون نفر بیمه شدند. 15 میلیون بستری شدند. اقلام دارویی به مقدار مورد نیاز جایگزین شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به زایمان طبیعی ادامه داد: از سال 79 تا 92 شیوع سزارین داشتیم در سال 2011 بیشترین سزارین داشتیم. زایمان طبیعی را رایگان کردیم. آمار سزارین 5/6 درصد و در پایه 11 درصد کاهش یافت. 865 اتاق زایمان تجهیز کردیم. 1800 اتاق زایمان در حال ساخت داریم. وی اظهار کرد: دو هزار خانه بهداشت ساختیم و این ساخت همچنان ادامه دارد. همچنین 1590 محل زیست بازسازی شد. دیگر در هیچ شهری پزشک و ماما کم نداریم. وزیر بهداشت با اشاره به حاشیه‌نشینی گفت: نزدیک به 11 میلیون حاشیه‌نشین داریم.

1985پایگاه سلامت در مناطق حاشیه‌نشین ایجاد و نزدیک به هفت هزار نیرو در این مناطق مستقر کردیم. قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه 60 درصد کشور زیر پوشش خدمات پزشک خانواده است، افزود: پرونده سلامت در حال تشکیل است.وی خاطرنشان کرد: اشکالی که به ما وارد می‌کنند به بهداشت پول نمی‌دهید.

از 81 تا 93 هزینه بهداشت افزایش پیدا کرده است. هزینه خدمات بهداشت از 8/6 به 9 درصد افزایش پیدا کرده است. وزیر بهداشت در ادامه به وضعیت تعرفه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: از سال 74 نظام ارائه خدمات برای بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده و متاسفانه این مصیبت بزرگی برای درمان مردم شده است که بعد از سال 74 تاکنون هنوز مورد بازنگری قرار نگرفته است.

در حقوق هم اگر مبنا اشکال دارد از سال 74 شروع شده البته چیزی را به‌عنوان کارانه تعریف کرده‌اند که هر کسی به هر میزان که کار می‌کند حدود 20 درصد به وی پرداخت می‌شود. در واقع مبتنی بر عملکرد است. وزیر بهداشت درخصوص دریافت‌های غیرقانونی یا زیرمیزی نیز اظهار کرد: بر اساس کتابی که به‌عنوان الگو قرار گرفته حدود 700 میلیارد تومان برای بیمه سلامت و همین حدود هم برای تامین اجتماعی هزینه شده است. برای اینکه 10 هزار میلیارد تومان مردم از جیبشان پرداخت نکنند.

وزیر بهداشت با انتقاد از اینکه در سال 84، 58 درصد از اعتبارات تامین نشده است، گفت: در سال 92 با وجود تورم داریم طرح را به پیش می‌بریم. در مورد وضعیت تخصیص‌ها نیز در سال 95 باید بگویم که پولی که از یارانه به ما داده بودند و همچنین مالیات بر ارزش افزوده، صفر است. در مورد پزشک خانواده نیز تنها چهار درصد تعلق گرفته است.

وزیر بهداشت در پایان با بیان اینکه سهم کل سلامت از تولید ناخالص ملی 5/7 درصد است، گفت: حتی رییس سازمان بهداشت جهانی نیز اظهار داشته که اجرای طرح تحول سلامت اگر به‌طور کامل انجام شود، می‌تواند الگوی سلامت در منطقه باشد.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی پس از گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره حوزه سلامت اظهار کرد: در اینجا باید از تلاش‌های‌هاشمی و همکارنشان تشکر کنم. البته وی مسایل و نکاتی را درباره هماهنگی وزارت بهداشت و بیمه‌ها و ساماندهی بخش درآمدهای حوزه سلامت مطرح کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره هماهنگی وزارت بهداشت و بیمه‌ها و ساماندهی بخش درآمدهای حوزه سلامت باید بگویم که براساس سیاست‌های کلی بخش سلامت که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب و از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، باید حوزه سلامت و بخش درآمدی آن از یک مدیریت واحد برخوردار شود از این رو دولت باید لایحه‌ای را مطابق با این سیاست‌ها تدوین و به مجلس ارائه دهد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر وزیر بهداشت نگرانی و نکاتی را درباره لزوم در نظر گرفتن منابع مالی پایدار برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد که این مساله قطعا امر درستی است، از این رو به نظرم اگر دولت و وزارت بهداشت پیشنهادهای خود را در این حوزه در قابل برنامه ششم توسعه داشته باشد، می‌توان این موضوعات را سامان داد تا درآمدهای سلامت از ثبات و پایداری مناسبی برخوردار باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امیداورم در برنامه ششم توسعه مسایلی مانند هماهنگی وزارت بهداشت و بیمه‌ها و ساماندهی بخش درآمدهای حوزه سلامت و پایدار بودن منابع مالی این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

12 طرح در مجلس اعلام وصول شد

در جلسه علنی مجلس طرح نظام جامع رسانه‌های همگانی، طرح حمایت از معلولان و سالمندان در عبور و مرور و طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام وصول شد.

همچنین طرح کاهش آلودگی هوای کشور، طرح استفساریه ماده «73» و تبصره «3» ماده «52» قانون انتخابات، طرح صدور چک، طرح بیمه موسسان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و آزاد، طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل‌و‌نقل بار و مسافران بین شهری، طرح وکالت، طرح اساسنامه کمیته علمی کار و المپیک، طرح اداره‌ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و طرح مدیریت خدمات کشوری اعلام وصول شد. لازم به ذکر است، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: 68 نماینده مجلس در تذکری کتبی خواهان جلوگیری از ورود تروریست‌ها به کشور شدند.

اکبر رنجبرزاده در پایان جلسه علنی دیروز گفت:‌ نادر قاضی‌پور و 67 نماینده مجلس در تذکری کتبی به رییس‌جمهور،‌ وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کشور، اطلاعات و امورخارجه خواهان تسریع در برخورد قانونی با اقلیم کردستان عراق برای جلوگیری از ورود تروریست به داخل خاک کشور شدند.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:13

The Sinister Six were formed when Doctor Octopus captured Curt Connors and lured Spider-Man to his underwater lab, hiring the Rhino, Kraven the Hunter, the Beetle and Electro. When Spider-Man arrived, they attacked him and Doc Ock transformed Connors back into the Lizard, all six attacking him alone, attempting to unmask him, but he escaped outside the lab and called his team, where White Tiger, Power Man, Iron Fist and Nova arrived and they defeated their opponents. Spider-Man got Connors to resist Octavius’ control and smashed his control device, then unplugging Otto’s four arms with the Lizard knocked out. However, the Lizard soon woke up and escaped into the sewers and Spider-Man tried to save him, but the Lizard said he wouldn’t stop failing.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:13

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، جلال‌الدین میرزای‌رزاز رئیس انجمن تغذیه ایران با اعلام این خبر گفت: «سایت انجمن تغذیه ایران 10سال قدمت دارد به هممین علت در هفته گذشته این سایت را به پورتال، با قابلیت ارائه هرگونه خدمات تبدیل کردیم.»

میرزای‌رزاز افزود: «مردم به کمک این پورتال در هر شهر و محله‌ای می‌توانند به اطلاعات کارشناسان و مشاوران تغذیه‌ای دسترسی پیدا کنند. همچنین نزدیکترین مرکز رژیم درمانی را به کاربر معرفی می‌کند.» وی با اشاره به اینکه اکنون متخصصان تغذیه امکان دسترسی به این پورتال را دارند، افزود: «برنامه داریم ظرف دو هفته آینده این بانک اطلاعات در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم بتوانند به راحتی به اطلاعات تغذیه‌ای دسترسی پیدا کنند.»
رئیس انجمن تغذیه ایران یادآور شد: «علاوه بر تسهیل در یافتن متخصص رژیم درمانی، کاریابی در حوزه تغذیه نیز از دیگر مزایای این پورتال خواهد بود.»

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:59

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی همتی در آیین تودیع و معارفه مدیران درمان تامین اجتماعی استان ایلام با اشاره به تحولات10سال گذشته و تغییرات پی‌درپی مدیریتی در این سازمان، اظهار کرد: « این سازمان در دولت تدبیر و امید در مسیر واقعی خدمت رسانی خود قرار گرفت و با وجود تغییرات، خدمات قابل توجهی به مردم ارائه شد.»
همتی افزود: «البته مهم‌ترین مساله در شروع کار مدیریت ها برنامه ‌محوری و پاک دستی است. بنابراین تلاش بر این است تا با انتخاب مدیر شایسته بتوان در پیشبرد اهداف این سازمان گام برداشت.» معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: «درحال حاضر بخش درمان سازمان تامین اجتماعی بزرگترین خریدار درمان در کشور و طرف قرارداد تمام مراکز درمانی است.»
به گفته وی، این سازمان همچنین دومین تولید کننده خدمات درمانی با 80 یمارستان و 275مرکز درمانی سرپایی، هفت هزار و 500پزشک و 45هزار نیروی انسانی است. همتی یادآور شد: «مهم‌ترین اتفاق در سه سال اخیر و با اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از نقاط قوت حوزه درمان دولت یازدهم اگرچه پرداخت‌های بیمه‌ای به وزارت بهداشت به تاخیر افتاد، اما با کمک بانک رفاه و سایر معاونت‌ها ازجمله معاونت اقتصادی در تلاشیم پرداخت‌های بیمه‌ای به این وزارتخانه بهتر انجام شود.»

وی اضافه کرد: «این سازمان به عنوان اولین سازمانی که دارای برنامه راهبردی است چشم‌انداز سال‌های دور را نیز ترسیم کرده و در بحث بودجه نخستین سازمان دارای بودجه مصوب است.» همتی گفت: «همه بیمارستان‌های تامین اجتماعی دارای تجهیزات مناسب درمانی و خدماتی هستند چون در چند سال اخیر معادل 10سال گذشته تجهیزات در اختیار آنها قرار گرفته است.»
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: «هیچ بیمارستانی افتتاح نخواهد شد مگر با روش هیات مدیره‌ای که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های درمان می‌شود. البته این نوع اداره کردن تفاوتی در خدمات ایجاد نمی‌کند و کماکان همه خدمات به بیمه‌شدگان رایگان ارائه می‌شود.»  

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:59

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدرحیم مقیمی‌اصل با اشاره به بی‌اطلاعی مردم از آلودگی این سفره‌ها و در معرض خطر قرار داشتن جان مصرف‌کنندگان، گفت: «تنها برخورد وزارت بهداشت برای مقابله با این مشکل صدور اخطار برای تولیدکنندگان این کالای غیربهداشتی است. درحالی که این واحدها باید پلمب شده و صاحبان آنها جریمه‌های سنگین پرداخت کنند.»
مقیمی‌اصل با بیان اینکه تمایل مردم برای خرید جنس ارزان قیمت، از دلایل تولید محصولات بی کیفیت و توزیع آن در بازار است، تصریح کرد: «تولید این نوع کالاهای غیربهداشتی و بی‌کیفیت علاوه بر از بین بردن بازار داخل تولیدکنندگان، محصولات با کیفیت ایرانی را نیز در بازارهای جهانی بی‌اعتبار کرده است.» رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان نایلون و پلاستیک، ایران را کشور پیشرو در تولید محصولات با کیفیت پلاستیکی و صادرات آن نسبت به کشور ترکیه، کره و ژاپن دانست و تصریح کرد:‌ «عراق، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و دیگر کشورهای همجوار بازارهای هدف صادرات ایران قرار داشتند که هم‌اکنون با محصولات ترکیه تامین نیاز می‌شوند.»

مقیمی‌اصل مصرف انواع مصنوعات پلاستیکی را در ایران سه میلیون تن اعلام کرد و گفت: «در تولید محصولات پلاستیکی به‌ویژه سفره‌های یکبار مصرف که دارای رنگ کدر و شیری هستند ۷۰درصد کربنات مصرف شده که این ماده غیربهداشتی و آلوده است.»  

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:59

 

Mygrations (2016) Season 1 HDTV 720P/480P Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت چهارم اضافه شد|

نام مستند: فصل اول ۲۰۱۶ Mygrations

سال انتشار: ۲۰۱۶

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۹۰ مگابایت / ۱٫۵۰ گیگابایت

کیفیت: HDTV 720P / HDTV 480P

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند یک چالش جدید برای یک تیم نخبه است که در این مستند باید هوش و قدرت خود را به نمایش بگذارند و بتواند در طول مدت معین شده از دشت و جنگل های آفریقا بگذرند و…

<span id="more-121149"/>

A carefully selected human “herd” is dropped off in the Serengheti desert with the mission to track the greatest migration on the planet- the wildebeests! With no weapons & limited supplies they must face big cat country & many other predators while trying to survive together in the extreme temperatures & keep up with the wildebeest. Who will make it to the extraction point?

اطلاعات فایل:

لینک دانلود:

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 7:46

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS VISTA/WINDOWS 7/WINDOWS 8/WINDOWS 10

Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.2 GHZ

Memory: 3072 MB RAM

Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON HD 2600 XT/INTEL HD 3000/NVIDIA GEFORCE 8600 GTS OR HIGHER DirectX: Version 9.0

Network: Broadband Inteet connection

Storage: 11 GB available space

Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE

Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAME – WINDOWS XP NON SUPPORTED

سیستم پیشنهادی:

OS: WINDOWS VISTA/WINDOWS 7/WINDOWS 8/WINDOWS 10

Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 3.0 GHZ

Memory: 4096 MB RAM

Graphics: 1024 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE AMD RADEON HD 6850/NVIDIA GEFORCE GTX 460 OR HIGHER

DirectX: Version 9.0

Network: Broadband Inteet connection

Storage: 11 GB available space

Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE

Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAME – WINDOWS XP NON SUPPORTED

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:42

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 2 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 3 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 4 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 5 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 6 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 7 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 8 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 9 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 10 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 11 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 12 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 13 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 14 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 15 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 16 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 17 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 18 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 19 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 20 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 21 (تکراری قسمت 9) : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 22 (تکراری قسمت 15) : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 23 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 24 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 25 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 26 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 27 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 28 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:42

Adobe Photoshop Lightroom CC 6.5 Changelog:

- Ability to edit bitmap images – Now you can open, edit and save bitmapimages in different formats. This feature permits creating UNIX icons in PNGformat as well as illustrations for websites in GIF or JPEG format.
- Photoshop plug-in compatible with CS4 – The transfer plug-in iscompatible with the latest version of Photoshop CS4 in versions 32 bits and 64bits. You must re-install the plug-in if you upgraded to Photoshop CS4.
- Welcome window – Now you can save images as JPEG and specify the JPEGcompression ratio with instant preview.
- New filter – The gaussian blur filter has been added.
- New image enhancement – Now create Hot and Disabled effect on an icon,image or image strip.
- Enhanced Drop Shadow – The drop shadow feature has been enhanced. Nowyou can adjust color, angle, size, distance and opacity.
- New Objects Packs – Five new ready-to-use object packs are added in thisrelease: Functions Icons (488 icons), iKon Icons (269 icons), Bright Icons (296icons), Milky Icons (257 icons) and Rinoa Toolbars (183 icons).
- Visual Studio Addin bug fixed – The problem related to the addin toolbarhas been fixed (just upgrade to fix the issue).
- Other enhancements and bug fixes.

Descriptions:

Adobe Photoshop Lightroom CC – Capture the full range of light. Create amazing images from challenging high-contrast scenes. New HDR Merge lets you combine multiple photos taken with different exposure settings into a single high dynamic range image.

Don’t let dust spots, splotches, or other distractions and flaws get in the way of a great shot. With the Advanced Healing Brush in Adobe Photoshop Lightroom, you can not only change the brush size but also move it in precise paths. Unwanted scene elements — even those with irregular shapes such as threads — just disappear.

Straighten tilted images with a single click. The new Upright™ tool analyzes images and detects skewed horizontal and vertical lines, even straightening shots where the horizon is hidden.

Emphasize important parts of your image with more flexibility and control. The Radial Gradient tool lets you create off-center vignette effects, or multiple vignetted areas within a single image

Easily work with images without bringing your entire library with you. Just generate smaller stand-in files of your full-size images. Any adjustments or metadata additions you make to these files will automatically be applied to the originals.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:42

 

Reza Spice Prince Of Vietnam (2016) Season 1 PDTV 480P Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت چهارم اضافه شد |

نام مستند: فصل اول مستند ۲۰۱۶ Reza Spice Prince Of Vietnam

سال انتشار: ۲۰۱۶

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۹۰ مگابایت

کیفیت: PDTV 480P

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: محمدرضا در یکی از ماجراجویی های آشپزی دیگر خود این بار از ویتنام قرار است که ما شگفت زده کند، در طول سفر خود با ادویه جات های مختلف و ترشی جات تجربه ای نو از غذا های ویتنامی برای ما به نمایش می گذارد و…

<span id="more-121069"/>

Reza Mahammad is on another culinary adventure through the stunning Vietnam. Where, along his travels, he experiences new spices and ingredients that inspire him to create his own Vietnamese-style dishes.

اطلاعات فایل:

لینک دانلود:

دانلود قسمت 1: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 2: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 3: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود قسمت 4: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:47

Megapolis Construct Megalopolis of your dream! Develop infrastructures: airport, railroad, hydroelectric power station, factories, seaport, tax and city hall, nuclear stations, and build a huge number of parks, gardens, statues, fountains and other important structures for the city thanks to which your city becomes one of the best in Megalopolis Universe! Create with friends unusual cities, attract more new inhabitants, exchange gifts, help each other and find out who will be the best architect! Features: Impressive realistic graphics Fascinating gameplay Interesting tasks, awards and achievements will help to accustom quickly to game More than 300 various buildings and sights More than 250 materials for construction of unique buildings More than 100 types of goods at factories Set of various scenery for decoration of the city Possibility of expansion of the city on the land, and on the sea Set of improvements for buildings No inteet connection

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:47

 

Streets Of Compton (2016) Webrip/HDTV 720P Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|بخش سوم اضافه شد|

نام مستند: خیابان های کامپتون – ۲۰۱۶ Streets Of Compton

سال انتشار: ۲۰۱۶

مدت زمان: به طور میانگین هربخش ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر بخش ۱ گیگابایت

کیفیت: Webrip 720P / HDTV 720P

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند درباره این است که چطور یک شهر با وجود باند های مختلف مواد مخدر توانسته است یک مرکز فرهنگی باشد و تمرکز اصلی بر روی خیابان های معروف کامپتون است که و…

<span id="more-120438"/>

A&E’s 3-hour documentary mini-series, tells the true story of the the City of Compton, revealing how a city overrun by gang and drugs became a cultural powerhouse. Superstar rapper, The Game, brings us unprecedented access to the streets of his hometown, documenting the rise of gangs and the rise of gangsta rap. In this episode, a quiet suburban city transforms into a dangerous ghetto and spawns a new form of hip hop with legendary group N.W.A and careers of Venus and Serena Williams and comedian Paul Rodriguez.

اطلاعات فایل:

لینک دانلود:

دانلود بخش 1 – 2: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] [ نسخه Webrip ]

دانلود بخش 3: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] [ نسخه HDTV ]

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:47

 

به گزارش داروغذا، سید احمد رضا خاتون آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: گروه گفتاردرمانی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با امضای تفاهم نامه با موسسه تحقیقاتی دانشگاهی کام – دیل (COM_DEALL) هندوستان نخستین مرکز بین المللی توانبخشی اوتیسم در کشورمان را راه اندازی خواهد کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به روند افزایشی اختلال اوتیسم در کشورمان افزود: هدف از راه اندازی این مرکز، ارائه خدمات آموزشی، بالینی و درمانی تخصصی با استفاده از توان دانشمندان و متخصصان ایرانی با همکاری دانشمندان سایر کشورها است.

خاتون آبادی عنوان کرد: در این مرکز خدمات جامع توانبخشی از جمله، گفتاردرمانی، کاردرمانی، آموزش والدین، بازی درمانی و دیگر خدمات ارائه خواهد شد.

مدیر گروه گفتار درمانی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: این مرکز در ساختمان شماره 2 دانشکده توانبخشی واقع در خیابان شریعتی پایین تر از  خیابان ملک راه اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه‌های توانبخشی افراد دارای اختلال اوتیسم، بسیار سنگین است و خانواده‌ها را دچار مشکل می‌کند، لازم است در این زمینه حمایت لازم از سوی دولت ارائه شود. متاسفانه علیرغم تلاش‌های وافر در این زمینه، خدمات گفتاردرمانی هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته و نیاز به پیگیری جدی از سوی مسئولین است.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 12:26

 

مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان این مطلب  گفت: شیر به دلیل داشتن ترکیبات ویژه، مستعد آلودگی با مواد شیمیایی و باکتریهاست ضمن آنکه در صورت عدم محافظتهای لازم نور مصنوعی و نور آفتاب می تواند آثار زیانباری روی بسیاری از مواد مغذی شیر بگذارد و مزه آنرا  به مزه ای تحت عنوان "طعم آفتاب" که شبیه مزه مقوا و سنباده است تغییر دهد.

 

بستنی های سنتی قابل اعتماد نیستند
دکتر بهروز جنت  ادامه داد: همچنین عدم دسترسی به تسهیلات مناسب شستشو، استفاده از شوینده ها، ضد عفونی کننده ها و آب با کیفیت عالی و همچنین  استفاده از تشتهایی  تحت عنوان ظروف فراوری که  عموما جدار آنها پر از خراش بوده و منبع آلودگی شدید میکروبی به حساب می آیند بستنی های سنتی را تا حد بسیار زیادی غیر قابل اعتماد می سازد.

وی با اشاره به استفاده از زعفران و رنگهای تقلبی در برخی بستنی های سنتی توصیه کرد: تا زمانی که از سلامت چنین فراورده هایی اطمینان کامل حاصل نشده است ، از آنها استفاده نشود.

این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو افزود: مواد به کار رفته در بستنی مقیاس اصلی تقسیم بندی آنهاست که اتفاقا در کشورهای مختلف نیز با یکدیگر تفاوت دارد به طور کلی میزان چربی بستنی شاخص مهمی در طبقه بندی این فراورده لبنی محبوب دارد  در برخی کشور ها حداقل میزان  چربی بستنی 9 درصد  لحاظ می شود در غیر این صورت عنوانش به "شیر یخی" تغییر می یابد.

 دکتر جنت همچنین تصریح نمود: اگر بستنی با بیش از 12-13 درصد چربی تولید شود به عنوان کالای لوکس یا قیمتی درجه بندی می شود که  چربی به کار رفته در تهیه این محصول می تواند از نوع حیوانی یا گیاهی باشد که بر اساس قوانین برخی کشورها چنانچه از چربی گیاهی در انواع این فراوده های لبنی استفاده شود باز هم  نمی توان آن را بستنی نامید بلکه بر روی بسته بندی  آن باید عنوان " بستنی غیرلبنی" درج گردد.

وی با برشمردن مزیدهای بستنی صنعتی گفت: انواع سالم و پاستوریزه بستنی  که درکارخانه های معتبر تولید می شود این حسن را دارد که شیر آنها سالم بوده و نکته منفی بهداشتی در مورد آنها وجود ندارد.

فراورده های  شبه بستنی 
مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ادامه سخنانش  با نام بردن از عموم فرآورده های شبه بستنی که با عناوینی مختلف  تولید می شود آنها را به شرح ذیل معرفی کرد: سُوربت؛ بر پایه آب میوه- شُربت؛ حاوی درصد مشخصی سُوربت بعلاوه کمی چربی و ماده خشک بدون چربی- ماست بستنی که مخلوطی از بستنی ضابطه مند و ماست بوده و به علت محتوای پایین چربی و کالری بسیار طرفدار دارد و سرانجام بستنی یخی که نوع دیگری از فرآورده های شبه بستنی می باشد  و مخلوط شکر، کنستانتره میوه، پایدار کننده ها، طعم دهنده ها و رنگ خوراکی ترکیبشان آنها را به شدت مورد علاقه کودکان نموده است.

این صاحبنظر حوزه فراورده های خوراکی با بیان بیان اینکه بستنی بر اساس روش پرکردن با نام هایی چون قالبی، لیوانی، یا اکسترود شده در انواعی ماننده بستنی چوبی، ساندویجی، دسری و انواع قیفی تولید می شود عنوان کرد: محصولات اکسترود شده اگرچه دارای ترکیبات مشابه با بستنی قالبی و لیوانی هستند اما به دلیل آنکه از غلظت بیشتری نسبت به انواع دیگر برخوردارند  طبیعتا کیفیت بالاتری نیز دارند ضمن اینکه بافت خامه ای تر آنها حس دهانی بیشتری نیز ایجاد می کنند در عین  اینکه امکان تزیین و پوشش دهی آن ها نیز وجود دارد.

دکتر جنت اظهار داشت: یکی از جالبترین کاربردهای بستنی، علاقه مند کردن بچه ها به لبنیات است ، به این صورت که به کودکانی که شیر و ماست نمی خورند ، روزی 1 بستنی شیری بدون کاکائو می دهیم تا آرام آرام به لبنیات علاقه  مند شوند.

پیشنهاد غنی سازی بستنی
وی همچنین با ارائه پیشنهای مبنی بر غنی سازی غذایی بستنی  با توجه به پر مصرف بودن  این فراورده لبنی  خاطر نشان نمود:  بستنی غنی شده یا بستنی های کم چرب و کم شیرین در خارج از کشور به شکل گسترده ای وجود دارد اما فعلا"‌در ایران رایج نیست . در حال حاضر بیشتر روی تنوع طعم و مزه بستنی کار می شود تا خاصیت آن.

کاهش شیرین کنند ها
مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ادامه اظهار داشت:  میزان شیرین کننده هایی که در بستنی ها، بکار برده می شود می تواند کمتر از مقداری مورد استفاده فعلی باشد لذا می توان با برنامه ریزی منسجم  صنعت را ترغیب به  تولید بستنی هایی با چربی و شیرینی کمتر و بدون اسانس نمود تا  تنویی مطابق با نیازهای اقشار مختلف جامعه ایجاد نمود.

چاقی خطر مصرف بی رویه بستنی
وی به با نام بردن از چاقی  به عنوان اولین خطری که مصرف زیاد بستنی به همراه دارد گفت: گرچه افرادی که به جای مصرف غذاهای سالم به میزان زیادی بستنی مصرف می کنند ظاهری حجیم و چاق پیدا می کنند اما در حقیقت از لحاظ مواد معدنی و ویتامین ها  فقیر می شوند زیرا مصرف بستنی ، اشتهای آنها را کاهش می دهد. در عین حال ترکیبات افزودنی مثل کاکائو به بستنی ‌نیز در مقیاس زیاد به سلامت لطمه می زنند . مثلا" خود کاکائو ، ‌اگر زیاد مصرف شود مانع از جذب کلسیم و روی می شود و محرک نیز هست ضمن اینکه امکان ایجاد حساسیت به مواد مصنوعی موجود در بستنی نیز برخی مواقع وجود دارد.

بستنی جای وعده اصلی غذا را نگیرد
دکتر جنت در پایان با بیان اینکه با مصرف به جا و به اندازه از همه عوارض بستنی ها می توان جلوگیری کردِادآور شد: بطور کلی بستنی باید به شکل تفننی و یک یا دو بار در هفته  و بگونه ای مصرف شود که به وعده اصلی غذای شخص لطمه وارد نسازد.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 12:26

 

شماره نامه: ۶۵۵/۵۲۰۵۵      تاریخ: ۱۳۹۵/۳/۲۹

شرکت های تولید کننده مواد و فرآورده های خوراکی و آشامیدنی

شرکت های تولید کننده مواد و فرآورده های آرایشی و بهداشتی

موضوع: ایجاد تسهیلات و حمایت از تولید داخل

در راستای حمایت از تولید داخل و تسهیل تهیه مواد اولیه مورد نیاز صنایع تولیدی محصولات سلامت، کلیه اسناد و مدارک مثبته بهداشتی مرتبط با مواد اولیه مورد نیاز شرکت های تولیدی با تائید و امضاء مدیرعامل و مسئول فنی شرکت با تقبل مسئولیت توسط نامبردگان نیازمند به مهر سفارت جمهوری اسلامی ایران (فرآیند لگالایز کردن) در کشور مبدأ نمی باشند.

دکتر دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 12:26

Mickey Mouse retus to star in Castle of Illusion, a fantastical reimagining of the Sega Genesis classic. With all-new HD graphics and gameplay, Castle of Illusion brings Mickey and his world to life in this magical Disney adventure! When the evil witch Mizrabel kidnaps Minnie, it’s up to Mickey to brave the dangers of the Castle of Illusion to rescue Minnie. Gather your courage and traverse enchanted forests, take on hordes of rebellious toys and navigate mazes of living books. Play as Mickey and save Minnie from Mizrabel’s evil clutches!

Features:
- Play as Mickey Mouse in this reimagining of the classic Sega Genesis.
- Experience a world of wonder, brought to life with all-new graphics and magical adventures.
- Jouey across five magical worlds filled with Mizrabel’s powerful minions.
- Complete hidden challenges to customize Mickey with classic costumes!

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 7:36

در حالی که تنها سه روز تا رونمایی از نسخه نهایی Unicode 9.0  و عرضه ایموجی های نسل جدید زمان باقی مانده، مایکروسافت و اپل خواهان حذف دو اموجی  از این مجموعه جدید شدند.

به گزارش Arstechnica، مسئولان اپل و مایکروسافت به عنوان دو عضو مطرح کنسرسیوم یونیکد معتقدند به‌کارگیری ایموجی اسلحه در به‌روزرسانی جدید باید از دستور کار خارج شود. این در حالی است که نمایندگان این دو شرکت، خواهان حذف ایموجی‌های دیگری هستند که در آن نماد ورزش‌های پنج‌گانه در قالب حضور شخصی که یک هفت‌تیر در دست گرفته و در کنار سایر ورزشکاران ایستاده به تصویر کشیده شده است.

با توجه به عدم مخالفت دیگر اعضای کنسرسیوم با این پیشنهادهای مایکروسافت و اپل، آیتم‌های یادشده به جای عرضه در قالب ایموجی، به صورت نمادهای سیاه و سفید پیش روی کاربران قرار خواهند گرفت. با این وجود، شرکت‌ها همچنان در اضافه کردن این دو ایموجی به صفحه‌کلید‌های نرم‌افزاری خود مختار خواهند بود. 

این در حالی است که گوگل در حال حاضر این ایموجی ها را در نسخه آزمایشی اندروید ان خود نیز به‌کار بسته است. مارک دیویس رئیس کنسیرسیوم یونیکد عنوان کرده دلیل استفاده از این ایموجی ها، اشاره به ورزش‌های المپیکی مرتبط با این اسلحه‌ها است. 

اپل پیش از این نیز سابقه جبهه‌گیری در برابر استفاده از ایموجی های که به گفته مسئولان این شرکت، خشونت آمیز است را داشته و در این راستا، ایموجی‌هایی در قالب نمایش چاقو، اسلحه و موارد دیگر در MacOS جایی نخواهند داشت و این سیستم‌عامل، تنها قابلیت نمایش (و نه استفاده) آن‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

نسل جدید ایموجی‌ها در حالی به طور رسمی در تاریخ 21 ژوئن پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت که گوگل و مایکروسافت از همین حالا این ایموجی‌ها را در به‌روزرسانی‌ سیستم‌ عامل‌های جدید خود که در پاییز پیش رو به بازار عرضه خواهند شد، به‌کار گرفته‌اند.

این مطالب را هم بخوانید : 

- [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

-[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 365 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 4:27

=========================================

CODEX Release

توجه! کاربران عزیز، این نسخه از بازی دارای هر 5قسمت بازی می باشد. تمامی آپدیت های بازی نیز در این نسخه قرار دارد. دانلود جداگانه قسمت پنجم هنوز عرضه نشده است و در صورت انتشار، حتما قرار خواهد گرفت.

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۲ : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۳ : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۴ : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۵ : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۶ : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۷ : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت 8 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت 9 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت 10 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت 11 : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 4:27

«سلطان اسپم» به دو و نیم سال حبس و پرداخت ۳۱۰ هزار و ۶۲۹ دلار غرامت محکوم شد.

به گزارش ایسنا، سانفورد والاس، هکری که برای خود نام مستعار «سلطان اسپم» را برگزیده بود و چند سال گذشته مسئول هزاران پیام اسپم در فیس‌بوک بود، به دو سال و نیم زندان محکوم شد.

از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹، والاس کاربران فیس‌بوک را با یک لینک به وب‌سایتی خارجی هدایت می‌کرد و از این طریق نام کاربری و کلمه عبور و نیز فهرست دوستان آنها را به دست می‌آورد. سپس با دزدیدن نام کاربری و کلمه عبور دوستان این افراد، پیام‌هایی برایشان می‌فرستاد و این روند همین‌طور ادامه داشت.

والاس در این مدت توانست چندین بار به شبکه کامپیوتری فیس‌بوک دست پیدا کرده تا طرح خود را اجرا کند. در نهایت، او مسئول ۲۷ میلیون پیام اسپم در این شبکه اجتماعی است. اگر شما در طول این مدت پیام مشکوکی را دریافت کردید، احتمال دارد که از طرف او باشد.

والاس برای یک مورد کلاه‌برداری و فعالیت وابسته به ارتباطات و ایمیل‌های الکترونیکی و یک مورد اقدام مجرمانه در آگوست ۲۰۱۵ گناهکار شناخته شد. مدعیان از دادگاه خواستار ۳۶ ماه حبس برای والاس شدند.

تاریخچه این متهم نشان می‌دهد که او به جای رای پیش‌فرض موجود که نمی‌تواند جمع‌آوری شود، باید عواقب کار خود را ببیند. یک حبس ۳۶ ماهه، اهمیت و جدیت اعمال متهم را به او نشان خواهد داد و او را از اقدامات مشابه در آینده بر حذر خواهد داشت.

رای پیش فرض، یعنی همان جریمه یک میلیارد دلاری که والاس در سال ۲۰۰۹ متحمل شد و البته آنها نتوانستند مبلغ مورد نظر را از او دریافت کنند. این بار دادگاه والاس را مجبور به پرداخت غرامت ۳۱۰ هزار و ۶۲۹ دلاری کرد.

والاس کار خود را با فرستادن فکس‌های هرزنامه به مردم در سال ۱۹۹۱ آغاز کرد و پس از آن با شکایات متعددی از فیس‌بوک و نهاد دیگری مانند مای‌اسپیس روبه‌رو شد.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 1:43